zondag 23 november 2008

foto's LED verlichting

zo, een hele maand zonder bloggen... een schande eigenlijk. Dat ik een weekje in Frankrijk zat met mijn koor op concertreis en dat ik een week ziek in bed gelegen heb, kan dit misschien gedeeltelijk verklaren. Maar toch.

Ik ga beginnen met de foto van de LED verlichting, zoals die 's nachts te zien is. Let op, mijn camera is heel slecht in donkere foto's nemen, dus alles is echt heel erg wazig.

Ook zie je nu precies de 10 ledstrips van telkens 3 leds zitten, maar dat komt omdat het waterniveau nét iets te laag zit. Anders zie je dat niet en is het aquarium dus gewoon heel lichtjes blauw verlicht. Door de massa drijfplanten die ik heb, zie je dus op de bodem eigenlijk bijna niets. Maar mijn bijlzalmpjes schrikken zich niet meer "het pleuris" en daar was het allemaal om te doen, toch?!

Geen opmerkingen: