vrijdag 6 juni 2008

tot zover de appelslakken

Het kleine sprankeltje hoop dat er misschien nog één van de andere drie slakjes zou overleven, was vanmorgen volledig verdwenen. Geen enkel van de appelslakken heeft het overleefd. Fijn is anders natuurlijk. :(

Ik heb natuurlijk geen ervaring met het houden van deze slakken, dus misschien zou je het daar wel kunnen op steken, maar aangezien deze zo weinig eisend zijn op gebied van verzorging, kan ik mij moeilijk voorstellen dat het daaraan ligt. Volgens mij waren ze nl. al allemaal dood van voor ze bij mij zijn toegekomen. Blijkbaar ligt het aan de Belgische post, want volgens de verkoopster was het nog nooit voorgekomen. Figures...

Achja, volgende keer dat ik mij nog eens aan een appelslak avontuur waag, ga ik ze zelf gaan halen en controleren of ze wel in leven zijn, voor ik mijn geld eraan geef. En moeten ze toch wel iets groter zijn dan 1 cm.

Geen opmerkingen: